ik heb een 380 met nog een stel schroef en ook dit is niet zonder problemen
en wat er mis is gegaan met diemercedes van Mercedes4-ever weet ik niet maar mijn motor
zit een was potje op (helaas is die stuk en kost 300 euro dus vervangen is geen optie)die regelt het koud en warm hogeretoerental
maar voor je met van alles en nog wat gaat veranderen kan je eenvoudig een carroserie ring in de slang van je stappenmotor zetten met een gaatje van zon 5 mm
dan zou als het al aan je stappenmotor ligt het motor toerental op zon 600 toeren komen
maar ik vermoed net als de anderen hier dat je regens een vacuüm lek hebt
dit hoeft niet rechtstreeks op de motor te zijn kan heel goed elders in de wagen zitten
wat je zou kunnen doen is om te testen eerst een de hoofd slang van het vacuüm die naar je cabinen toe loopt loskoppelen van je cabbine en afdoppen
daarna kijken wat het je oplevert
en als je ruberen buizen over je injectors hebt lopen die kunnen heel goed gaar zijn van onderen bij de injector aansluitingen
of hier ook het effect van remmreiniger invloed op heeft is voor mij ook een vraag
maar kijk hier maar even wat ik bedoel
http://www.w126club.nl/viewtopic.php?f=20&t=4799