het gaat niet om het woord, het gaat om een beeld te vormen van hoe je het precies doet. het gaat dus niet om zeiken. jammer dat je het zo oppakt. ik schrijf ook, dat een forum juist bedoeld is om elkaar verder te helpen en om te laten zien hoe je klussen doet.
jammer dat je het zo oppakt. op veel discussiepunten op het forum ben ik het overigens meteen met je eens, dan is mij in die gevallen ook meteen duidelijk hoe je een situatie/klus/probleem bedoeld, dus geen paniek
uiteindelijk lees ik, dat je dus daadwerkelijk iets doorslijpt en later weer aan elkaar last. prima, dat was al meer naar mijn vraag toe. ik had/heb het niemand zien doen en nog niet van gehoord; vandaar, niks meer/niks minder.
als in andere topics gemeld en ook div. keren op andere sites; veerspanner kost niet veel en zeker niet als je in de toekomst nog een keer een voorveer moet of wilt vervangen. daarnaast hebben veel mensen in de vrienden- of kenniskring ook een mercedesrijder, dus kun je bijv. samen doen of iets aan de ander geven voor het lenen van gereedschap.
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden...
spanband raad ik ook niemand aan. zelfgemaakt draadeindje enz. zou ik ook niet doen.
daarnaast hebben we nog een groep liefhebbers, die zelf niet over het gereedschap zoals goed krik, maar ook niet over
ander goed gereedschap beschikken of anders; het gewoon niet zelf willen doen. dat kan, dat mag, wie zijn wij om te bepalen hoe anderen alles doen...