door Eddysan1 » 25 mei 2012, 20:38
Als het buiten koud is, rijd mijn motor goed op benzine, maar nu met deze hoge temperaturen begint het toerental op te lopen van 500 naar 1000 toeren en andersom, daarbij gaat ook de benzine pomp sneller en langzamer draaien, dit is goed hoorbaar, als ik dan weg wil rijden valt mijn vermogen weg het is net of deze te veel of te weinig benzine krijgt, eigenlijk kan ik op dat moment niet meer rijden, motor schokt dan behoorlijk, bougies, verdelerkap,rotor,kabels, bobine vervangen (Bosch onderdelen), vacuüm slangen nagekeken met remmenreiniger, geen lekkage`s, kan het zijn dat mijn ontstekings module de ontsteking verkeerd regeld, had naar de hobbyhut willen gaan om co en ontsteking te laten afstellen, wilde nl een gastank laten inbouwen, maar kan nu niet met mijn SEC rijden, de afstand is daar te groot voor. 500SEC uit 1984, waar zit het benzine relais van deze SEC, zie hem niet zitten naast de rembekrachtiger, denk dat ik voor de zekerheid een nieuw ontstekings module ga halen, graag jullie adviezen met mij delen, misschien heb ik nog wat over het hoofd gezien
LPG moet er nog ingebouwd worden, eerst even kijken hoe deze blijft lopen op benzine, daarna gas erin