door Eddysan1 » 15 jun 2012, 22:29
Vandaag de auto gestart, zelf een beetje een grondafstelling gemaakt voor de co afstelling, had erover gelezen in het forum, motor liep stationair als een naaimachientje zo stil en rustig, update van de leerlauf bij Rene heeft wel degelijk zijn vruchten afgeworpen, dus ik raad dat iedereen aan om dit te doen, een update is nooit verkeerd, nieuw module kost gauw tegen de 285 euri`s in amerika, plus nog de 60 euri`s verzendkosten, een goede co afstelling moet nog gemaakt worden dmv co kast, dat wil ik morgen even laten doen bij de VW garage bij mij om de hoek, monteur heeft mij aangeboden om dit even te meten, hij rijd nu wel, maar houd iets in met vermogen, schokt nog een beetje als ik snel wil weg rijden, spinnekop moet ik nog even testen, heb ik nog niet gedaan.Stuurbekrachtigings pomp van hopke werkt perfect, houd jullie op de hoogte, als het te doen is om rijdend naar de hobbyhut te gaan,laat ik hem eens goed afstellen co en ontsteking.
LPG moet er nog ingebouwd worden, eerst even kijken hoe deze blijft lopen op benzine, daarna gas erin