En wat bedoel je dan met de verdeler zelf Rene? de complete incl alle elektronica die hier in zit?
Die groene kabel zou zo maar eens kunnen, heb die dus moeten bewegen met het plaatsen van de andere module, mischien dat het slechte contact daardoor weer even weg was.
Nog wat eigenaardigheden sinds hij nu weer loopt:
-Oliedrukmeter geeft nu standaard te veel aan en flippert een klein beetje heen en weer, zelfs met warme motor bijna 3 bar nu, dat was 2 weken terug voor hij het even niet meer deed wel anders, toen was het 1,5 bar bij warme motor, zoals het hoort.
-Stationair toerental is nog nooit zo netjes geweest, lijkt wel of ik een gereviseerde leerlaufmodule heb, strak 500 toeren in D en R en 650 in P en N, was 2 weken terug wel anders, toen vloog hij steeds naar 1200 toeren elke paar seconden.
-Themperatuurmeter geeft teveel aan. Werd hij 2 weken terug nog max 90 graden, nu word hij vaker 100 om daarna ineens weer terug naar 85 te schieten.
Soms als hij op 100 staat en ik tik eens tegen de plaats waar de meter zit schiet hij ook terug naar 85 maar dat werkt niet altijd.
Benzen, soms snap ik ze niet
Mensen met soortgelijke ervaringen en/of tips zijn altijd welkom!