@ Douwe, zo ver was ik al in mijn gedachtewereldje
@ Rene, ik ben gewoon benieuwd wat zulks gereedschapjes kosten.
We kennen het toch allemaal wel n dopje hier voelermaatjes daar rateltje luchtsleuteltje n paar wichjes n lasapparaatje etc. etc.
dan is me briefje van 50 nog gebagatellieseerd
Ik vind het int geheel niet erg om wat uit te geven aan mijn luxe sloep , heb al meer uit gegeven aan gereedschappen dan dat ik aan mij auto heb moeten versleutelen en als ik er iemand mee kan helpen verder, dan graag zelfs.
En ja als ik goedkoper uit kan zijn dan zal ik het niet laten, de toekomst van mijn 2 kids gaat me boven alles ... neemt niet weg dat ik het rijden en onderhouden van mijn sloep zo goed en met zo veel mogelijk overtuiging doet als in mijn macht ligt.
Ik denk dat toch een gezonde gedachtengang is.
Maarrrrr ik denk dat er velen op het forum zitten met een auto waar de basis instelling van de kleppen niet meer helemaal correct is of wat beter kan en daarom vind ik dit een interessant item. Dit zijn toch de instellingen die samen met de vacuüm items het netjes lopen vooral op stationair bepalen.
Misschien zou het eens handig zijn wellicht om hier een clinic over te hebben zodat je kan kijken hoe een en ander in zijn werk gaat??
Daar zouden we allemaal wijzer van worden meen ik toch.
Ik denk dat ook de meesten die een W126 rijden wel van de techniek houden die er achter schuil gaat.