tony ik raad je aan en zorg dat je wagen eerst op benzine goed aan de loop gaat
controleer eerst eens op vacuüm lekken door middel van met draaiende motor bij de injectors te spuiten met remreiniger
als motor dan in toeren omhoog gaat is het goed mogelijk dat je rubbers lek zijn
tevens is het niet ondenkbaar dat als je motor op benzine loopt en hij dan erg stinkt en slecht draait dat je spinnekop inwendig gaar is en er wat rubbers hier in vervangen moeten worden
maar als al dit niet het geval zou zijn dan is het eerst zaak om hem op benzine goed aan de loop te brengen
ik ga er van uit dat je motor nog een waspotje heeft en deze vermoedelijk moe is geworden
je kan het oplossen door in de S slang (in het rode circeltje)die van het waspotje naar de stelschroef zit een carroserie ring te plaatsen met een gat van 5 mm tegen het waspotje aan dus bij de gele circel
door dit te doen zet je het waspotje buitenwerking
hierdoor zal hij stabiler stationair gaan lopen zowel koud als warm
nadat je dit geplaatst hebt kan je met de stelschroef in het blauwe circeltje het stationair op benzine regelen
je kan hem nu zo rond de 600 toeren afstellen
SDC10703 stappen motor.jpg
na dit alles gedaan te hebben kan je hem over zetten op LPG let wel op het stationair op LPG regel je op de verdamper
dus niet meer aan de stelschroef op de motor komen ander is alles weer ontregelt en moet je opnieuw beginnen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.