Het kan er altijd weer uit voor de verzamelaars die perse benzine willen toch, ik rijd op LPG omdat ik elke dag van zo'n mooie bak wil genieten, op benzine wil ik dat niet betalen ,met LPG wel. Dus dan is de keus snel gemaakt, en ben superzuinig op mijne SEC, ziet er nog steeds zo uit, als het niet mooier is als toen ik deze kocht.
Wil nog opmerken dat de SEC mooier loopt en feller is met LPG is als met benzine,minimaal, maar hoe kan da??
Heb destijds een rekensommetje gemaakt en kwam erachter dat ik na 6000km al ging "verdienen" met LPG
, dus dan is de keus vlot gemaakt, en problemen heb ik er nog niet mee gehad.
Rijd nog geeneens 10000 per jaar meer. Beetje zuinig op zijn he ,hahaha
Het is mijn verzamelobject/hobby EN dagelijks vervoer.. zo kan het toch ook, of zal ik er maar weer een S60 (hele fijne rijders auto hoor) bijkopen met de extreme afschrijvingen, dealerkosten, tjezus nooit zulke dure wagens gehad, heb 3 volvo's achter elkaar gehad met alles erop en aan en met spaarcentjes betaald, kocht ze als ze zo'n beetje net 3 jaar waren, maar dan schrik je je dood wat je 2 jaar later weer terug beurt...dat doet dan best een beetje zeer, dus doe het nooit meer! Denk dat dat met de SEC wel mee zal vallen...