Alle deelnemers bedankt voor de leuke en gezellige avond.
Is wederom redelijk veel werk verzet
Ik wil ivar en Rob hierbij ook even in het zonnetje zetten , die hebben toch een berg werk verzet en een hoop
klepjes en plaatjes gesteld en vervangen. Ivar en Rob hartelijk dank voor jullie inzet
Ook Jeff bedankt voor je hulp en Herman voor de muffin's (je tank is gereserveerd
en de kabels e.d. voor John staan klaar voor verzending)
Uiteindelijk zijn "de wachters" ook gedaan door Ivar waarodoor de laatste rond 01:00 de poort uit reed
Eigenlijk veeeeel te laat maar goed, ik lag geloof ik om 02:15 in mijn bed en ws er 06:30 weer uit
Helaas waren er toch wat tegen slagen..... Collagoz was onderweg gestrand omdat (wat later bleek ) 1 klepdekselpakking
niet goed zat en bij teun bong werd plots een vreemde ratel hoorbaar
Gaan we donderdag avond even bekijken wat daar de oorzaak is.
Maar al met al weer een geslaagde avond waaruit blijkt dat iedere V8 rijder preventief de oliesmeerleiding klipjes
moet vervangen wanneer niet bekend is hoe oud ze zijn. Bij alle motoren (behalve van cross500, waren recent gedaan)) zaten de smeerpijpjes los en was er al redelijke slijtage aanwezig.
Ook is gebleken dat er redelijk verschil zit tussen immitatie en origineel..... bij Callagoz was de rechter nokkenas reeds recentelijk vernieuwd met nieuwe tuimelaars waar er al een redelijk aantal behoorlijke krassen en groeven vertoonde. Ook hier zaten de smeerleidingen gewoon los en waren niet vernieuwd.
Ook zijn er redelijk wat stoters vervangen die niet meer goed functioneerde.
Ook mijn eigen auto gedaan (was na de revisie nog niet gedaan
) en waar ook 2 stoters defect waren (tikte dus ook) Loopt nu weer super krijg alleen het stationair toerental niet onder controle
blijft 1100 toeren lopen
in P ook donderdag maar eens naar kijken.
In september nog een 3e rondje kleppen stellen en dan eens nadenken over een nieuw onderwerp
Laatst bijgewerkt door ElGriffo op 11 aug 2012, 23:17, in totaal 2 keer bewerkt.