bedankt voor de complimenten ali altijd goed om te horen, inmiddels is ook de andere kant vervangen dus hij loopt als een zonnetje
even over de nokkenassen in principe zou je ze kunnen monteren, maar verwacht geen race motor waarschijnlijk ben je er niet met alleen andere nokkenassen en moet hij ook meer brandstof en lucht krijgen om alles te laten werken.
dat is bij deze auto niet zomaar gebeurt denk ik, ben je nou handig en vind je het leuk om veel te proberen en te testen qua afstelling dan is dat leuk maar als leek zou ik er vanaf blijven.
daar komt bij dat een auto met snelle nokkenassen vaak helemaal niet mooi loopt dus schokken e.d. immers gaat het om de prestatie en niet comfort.
en de andere reden, voor mij de meest belangrijke, het zijn geen originele onderdelen en dan zou ik er vanaf blijven.
je kan dan beter een goede gebruikte(originele) set proberen op de kop te tikken daar heb je uiteindelijk het meeste plezier van. of eerst een kant nieuw en dan weer sparen voor de andere kant .