hey wasibi ,
ik wil hem dan ook zelf reviseren en geen kan en klare hebben ,
op ebay staat een membraan te koop , voor 4 6 en 8 cilinders ,
die de problemen wel beschrijven ,
de spinnekop is best logies en ik heb al wat plaatjes gezien van gare membraanen
(uitgeloederd en gescheurd)
nu snap ik ook waar de symptomen door kunnen komen ,
alleen de rubber ringetjes maak ik me meer zorgen om
daar zijn niet echt maten van te vinden
en dan blijkt ook nog dat er veel verschillende maten zijn ,
alhoewel ik ook wel van de ke jetronic gecharmeerd ben
het is gewoon een goed product dat is zeker..
het is alleen niet op gewassen is tegen de toe voegingen in benzinen
van het heden ,
gewoon onderhoud/reviseren en goed meten kom je een heel eind
maar eerst even peilen wie er ervaring heeft
is dat veel werk zoon mega squirt gebeuren ?
ik heb er al eens wat over gelezen ,
zo kun je de W126 makkelijk tunen en bij stellen naar wens
dat lijkt me ook wel wat !
groeten bram