Hoi allemaal!
He nou heb ik wel weer heel interessant leesvoer Douwe bedankt!! Ik heb die pdf ook gelijk opgeslagen.
Ik zie nou ook dat er mensen "voor en tegen" zijn. Het "oude" LPG systeem is natuurlijk anders dan de huidige gasinjectie. Mijn vorige Dodge Ram had gasinjectie en schakelde na 2 seconden over van benzine op LPG, nooit geen problemen, maar dat is natuurlijk niet vergelijkbaar.
Bij oude amerikanen ligt er vaak een impco-installatie in en zie je eigenlijk zelden backfires, ligt misschien aan het blok (gietijzer)??? En amerikanen zijn minder gevoelig op LPG en gaat ook niet via een vacuumsysteem.
Mijn Benz start zonder problemen op LPG hoor en loopt als een zonnetje, maar ik wilde gewoon eens iets meer weten hoe jullie erover dachten. Ik was altijd gewend starten op benzine en dan later op LPG. Maar ja dat heb je als je altijd amerikanen hebt gereden. Ik reed regelmatig op benzine zodat de injectoren niet verstopt konden raken.
Ik zou graag mijn systeem naar gasinjectie om willen gooien, maar dan moet ik eerst mijn golf verkopen
Leuk forum, zo kan je ook meningen en ervaringen van anderen horen!!
Groeten Henk