Vanmorgen mijn auto aan de CO meter gehangen om deze af te stellen en het stationair toerental wat hoger te zetten (in P nu ong. 700 tpm)
Makkelijker gezegd dan gedaan want de motor regeerde dus niet op de nylon stelschroef!
Alle slangen en vacuĆ¼m leidingen nagekeken en lijken allemaal in orde voor zover ik het kan zien want het stationair gebeuren is lekker weggebouwd onder de spinnekop. Dan maar spuiten met wat remmenreiniger, maar geen verandering merkbaar in het toerental.
Bij controle van het gasstangstelsel zie ik dat deze zo versteld is dat de stangen onder spanning blijven staan en dus niet helemaal terugkomt. Stel ik nu de stangen goed af blijft de auto helemaal niet meer stationair lopen, hij start wel maar zakt tot onder de 300 tpm en gaat dus uit.
Volgens mij werkt het stationair omloop systeem dus helemaal niet.
Heeft iemand van jullie een idee van wat hier de oorzaak van kan zijn of naar welk onderdeel ik eens extra moet kijken??
De auto rijdt en schakelt goed. Koud is het de sleutel aanraken en hij doet het, bij een warme motor moet ik iets gas bijgeven en dan start hij ook meteen.