hoi vandaag de tocht naar de hobbyhut gemaakt en kennis gemaakt met hans en konsorten, ben niet voor niets geweest
, hans heeft oplossingen gegeven en ook nog wat kunnen doen. wat was het probleem ookalweer stationair toerental te hoog. oplossing injector rubbers vervangen en tevens luchtmassameter controleren, maandag gelijk onderdelen halen.,gas opnieuw afgesteld, ontstekings tijdstip goed gezet, en rondje gereden en een conclusie gegeven
,valt altijd tegen als een expert met je auto rijdt, maar even zo goed ik ben er blij mee en het kan best wel wat worden. tussendoor nog een olie wisselgedaan en voor mij wonderbaarlijk genoeg de auto weer op benzine aan de praat gemaakt. is al weer een jaar geleden dat tie op benzine heeft gedraait, volgens mijn (experts) was alles naar
hans deed er( hang me er niet aan op) 10min over ,en de boel draaide weer op benzine.al met al, raad ik iedereen aan met onbeduidende problemen om minimaal 1 keer naar zutphen te rijden, de expertiesie druipt er van af , en bovenal koffie thee en tosties zijn graties. bedankt voor al jullie meedenk acties, en bovenal hiep hiep voor de uitvinding Mercedes Benz W126
mvg frank380