door Ben.N » 25 feb 2013, 22:38
Der zit nog zoveel werk aan de Mercedes:
Ik heb vandaag bij het revisie bedrijf hier in de buurt nieuwe klepsteel rubbers bestel,die wil ik derop zetten,omdat ik het olieverbruik te hoog vind.
Ik heb vanavond bij Paul in Horst wat nieuwe bougies gehaalt omdat ie niet mooi stationair loopt,die zal ik der morgen eens indraaien en op 0,6mm zetten.
Ik wil der een nieuwe ketting en geleiders opzetten vanwege....de historie die ik niet ken.
De waterpomp lekt die moet nog los die lekt bij de onderste bout achter de krukaspoulie..
Bak olie + filter wil ik vervangen.
B-stijlen bekleden
enz enz enz enz enz enz...Alles met de tijd en als de wegenbelasting der weer op komt...
Dan gaat ie in de verkoop....
Dus de tijd zal het leren wat ik dermee ga doen.
Is,zon spinnekop plus lucht weger moeilijk te vervangen...Heb der eigenlijk niet opgelet hoe die vast zit?
Trouwens...........Ik begin ff bij het begin kwa benzine verhaal:
Luchtfilter los gehaalt en gekeken naar de brandstof leidingen omdat dit geen L of LE or Motronic is wist ik niet wat aanvoer en retour is dus maar beide slangen los gedraait....
Auto al eerder op benzine stand gezet.
Accu klem van de plus los gehaalt en deze tegen de accu pool houden verade me al geen snel dat de brandstofpomp + relais hun werk netjes deden,saus spoot in het rond.
Toen proberen te starten....niks nada 0 keer op keer (niet te lang anders stook je de startmotor gaar)
Toen wat startpiloot gepakt en deze in de stuwschijf gespoten en toen wou ie wel aanslaan op de startpiloot..
Dus de stuwschijf beweegt wel iets...
Maar idd misschien heeft deze een zware tik gehad van een backfire....