hallo,
nou gisteren is er weer een sessie geweest van het kleppen stellen, en als ik zie dat dit de eerste reactie is zal het wel weer laat geworden zijn.
gisteren samen met Herman naar zeist gereden in zijn frietuurvet diesel
,ruikt heerlijk.
en als toekomstig V8 rijder was ik zeerbenieuwd naar het kleppenstellen.
we waren ruim op tijd om natuurlijk mee te eten,was weer heerlijk,Jeff kan heerlijk chinees halen
.
nou na het eten rolden de eerste klanten binnen en uiteindelijk stonden er vier auto's waar de operatie aan moest plaats vinden.
nou vond ik (als diesel man) ze allemaal netjes lopen maar er was bij elke auto wel een geluidje te horen waardoor het geen overbodige luxe was om de boel te controleren.
maar ik vond ze netjes lopen.
mijn interesse ging het meeste uit naar de motor van Rob (robje 1968),welke zonder enige ervaring gewoon maar even een motor uit en in heeft gebouwd en daar bij ook nog de diverse delen heeft uitgewisseld van de ene naar de andere motor,ik vind dat een wereld prestatie.
Alli (Alli Alli) was er ook en die had als ik het goed wat meer werkzaamheden maar dat was nog niet klaar toen Herman en ik vertrokken rond 24:00 uur.
er waren ook nog twee Jeroen en waar van zwarte SEC (ik weet niet wie van de twee welke had) ook weer prima liep toen de kleppen gesteld waren.
al vond ik ze al netjes lopen bij binnenkomst,na het stellen liepen ze nog mooier.
alleen de de auto van Alli en de andere Jeroen(grijze SEC hebben wij niet meer horen lopen nat het stellen.
Marco en Ivar zijn er heel de avond maar weer druk mee geweest en ik heb ze zo goed en zo kwaad het ging van koffie en vlaai voor zien.
de foto'spreken voor zich.
Gr. John Prins
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gr. John Prins