Nou het was een combinatie van...
Ik had eerder het idee dat mijn benzinemeter niet goed werkte en bleef steken op 50%, toen bijgevuld tot 75%. Vervolgens met vrienden lekker touren..."oooh wat rijdt deze auto toch heerlijk zeg":unsure: ...Mijn LPG was bijna op dus ik schakel over naar benzine, 30 kilomter verder ineens power weg, overschakelen naar LPG, power weg, weer terug naar benzine...niks, hortend en stotend een parkeerplaats bereikt in de middle of nowhere
Door een passerend echtpaar naar de dichtsbijzijnde benzinepomp, 10 liter benzin egehaald, bijgevuld, starten, motor loopt even, daarna trillen en einde oefening. Anwb gebeld en die checkt e.e.a. "Waarschijnlijk toch te weinig brandstof, ik sleep je wel af".
Vervolgens tanken en wat blijkt er gaat maar 25 liter in! Dus tank helemaal stampvol. Starten...niks. Toen LPG getankt..80,5 liter (100 liter tank)..starten en ja hoor hij loopt weer als een zonnetje.
LPG was dus niet bijna op maar echt volledig.
Vervelend was dus dat de auto op zowel benzine als LPG dezelfde kuren vertoonde, maar beiden met een andere oorzaak. Die van de LPG is opgelost, nu die van de benzine nog. Auto staat nu bij mijn "mannetje" om te kijken wat het geweest kan zijn.
En de foto is met dank aan John "Goh zal ik even een fotootje maken?":woohoo:
Star2903