[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 05:28

vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor Mercedes500 » 18 apr 2011, 21:02

hoi, wie kan mij helpen??
ik weet namelijk niet hoe de vacuüm klep op de zijkant van de brandstof pomp van mijn multiklepper blok werkt!
heb er een 3.0 multiklepper ingebouwd,maar ben wel benieuwd hoe de vacuüm leidingen nu lopen! er komen er 2 van de automaatbak af die er aan de bovenzijde worden aangesloten. en er zit op de zijkant een aansluiting! daar moet volgens mij vacuüm op komen staan! maar ik weet niet of daar ook constant vacuüm op moet! :D Gr. harmen
Avatar gebruiker
Mercedes500
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 182
Geregistreerd: 28 sep 2010, 21:44
Woonplaats: Genemuiden
Roepnaam:
Type wagen: 300SD
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor JohnPrins12 » 19 apr 2011, 10:50

hallo,

ik heb wat foto's gezocht van de vacuümleidingen bij mijn 300SD misschien heb je er wat aan.
alleen bij mijn 300SD loopt er maar een vacuümslang naar de bak dat is de slang die boven op de pomp zit met die gekleurde demper er tussen.
de bruine slang is die van de motorstop deze loopt naar je contact.

Gr. John Prins.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door JohnPrins12 op 19 apr 2011, 10:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor JohnPrins12 » 19 apr 2011, 10:51

hallo,

ik heb wat foto's gezocht van de vacuümleidingen bij mijn 300SD misschien heb je er wat aan.

Gr. John Prins.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor Gombal » 06 mei 2011, 22:16

Zie de foto, nr 1 is de vacuüm aansluiting.
Nr 2 gaat naar je transmissie (als je een turbo hebt gaat hij als het goed is eerst naar een blauwe "ufo" , weet echter niet of ze dat allemaal hebben)
Nr 3 is de beluchting, hier zuigt hij lucht aan als je gas geeft om het vacuüm te verlagen op je transmissie leiding. Hier hoort dus een slang met aan het uiteinde een filter te zitten. (Kan gewoon een benzine filtertje zijn voor in een slang waar je het uiteinde vanaf zaagt)

Heb zelf geen automaat maar heb het erop zitten zodat ik een economymeter werkend in een diesel heb.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gombal
 


Re: vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor sammy300sd » 06 jan 2012, 16:13

hoi arjan,

vraagje waar gaat nr. 3 exact naartoe dan? heb je toevallig een fototje?

Gr..
sammy
sammy300sd
 


Re: vacuüm klep op zijkant brandstof pomp multiklepper

Berichtdoor JohnPrins12 » 06 jan 2012, 17:58

Hallo Sammy,

slang nummer drie loopt naar je interieur en eindigt onder je dashboard.
dit is een beluchting slang waar geen vacuüm op staat maar de gewoon de druk van de passagiers ruimte en is bedoeld om indien nodig het vacuüm minder te laten worden naar mate je meer toeren draait.

aan het uiteinde van de slang zit bij een SD in iedergeval niets ik denk dat dat de reden is waarom deze onder je dashboard zit zodat er geen vuil bij komt.

Gr. John Prins
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron