dat is dan jou versie ik heb ze hier gahad waar de binnen stift /plunjer van opgetromt waren
zelfs met 10 bar lucht druk wou die niet meer uit
ik heb hier meerdere gehad ook hier op het forum waar de voledige cilinders uit hun houder geslagen waren
en dus los in het filter lagen
ook dan doen ze hun werk niet meer
mag jij mij verklaren hoe dit dan zou komen zonder backfire gehad te hebben
de stift was meer dan een halve mm opgetromt waar door hij vast in zijn afdichting zat
en ja een lmm die niet op benzine druk staat
druk die eens in en laat hem eens los en hij komt toch met een behoorlijke tik terug
een hele andere tik dan waneer er wel benzine druk op staat
normaal als er geen LPG in gemonteerd word zit er boven de lmm schijf een rubberen blok om deze klappen op te vangen
en er voor te zorgen dat de lmm arm niet onnodige klappen krijgt te verduren en niet door slaat in de spinne kop
of hebben ze dat rubberen blok boven die lmm schijf voor de wat anders daar gemonteerd
pak eens een potlood/pen en ga de hele avond eens met dat potloot op je pols kloppen
hoeft niet hard
maar morgen heb jij een dikke en pijnlijke pols
zo ook de plunjer van zede backfire schade beperkings cilinder
die krijgt bij elke keer gas los laten een tikje en stukje bij beetje word de plunjer dikker op het uiteinde
of stukje bij beetje word d eplunjer uit zijn behuizing getikt tot de cilinder los in het filter ligt
zoek hier maar eens op hier op het forum een jaar terug ongeveer was er ook iemand met dit probleem dat zijn plunjer los lag in het filter
hier heb je 3 stukjes lees voer waar deze problemen in naar voren komen