Hey iedereen,
De pakkingen van mijn uitlaatspruitstuk zijn lek en wil deze dus graag vervangen, mede omdat de auto tijdens het rijden behoorlijk stinkt naar uitlaatgassen.
Nu heb ik al vernomen dat dit ook zou kunnen komen door de ventilatie kleppen achter in de kofferbak. Als deze niet goed sluiten zouden deze bij een bepaalde snelheid de kofferbak vol zuigen met uitlaatgassen en zo het interieur binnen dringen. Deze heb ik overigens al besteld kosten niet veel en ik moest daar toch aan beide kanten een nieuw stuk inlassen, dus dan maar gelijk die dingen vervangen.
Maar goed dat is een ander verhaal, ik wil graag de pakkingen vervangen bij het uitlaatspruitstuk, en nu heb ik al een blik erop geworpen maar het ziet er allemaal behoorlijk lastig uit. Iemand tip/advies hoe het aan te pakken. De bouten/moeren inspuiten met een kruip/smeermiddel heb ik ondertussen al wel vernomen. Wel is het zo dat ik mij erg af vraag of ik het er heel van af krijgen met de motor nog in de auto. Maar goed iemand ervaring ermee?
groeten arie