Ga je nou weg omdat je een discussie moet voeren
Nou heb al een blok van een week achter de rug omdat ik teveel over me andere liefje kletste
Het blijft nog altijd het leukste forum van allemaal laat je niet zo kennen jo
Heb je pb gelezen Paul snap je gevoel zeker als je een vakman bent als jij die echt verstand van auto.s heeft .
Maar de wereld verbeteren lukt nou eenmaal niet en je hebt altijd mensen die het beter weten laat gaan en maak je niet te druk zo zonde van je energie .
Er zitten hier nou eenmaal mensen met een hele foute woorden keus en dat is nog niet zo erg maar excuus aanbieden zijn ze dan weer net te stoer voor achten hun pctje dat zijn meestal de mensen die in real life niks te zeggen hebben .
Heb zelf ook een klus liggen waar van ik denk zou het graag zelf doen maar laat het ook doen door een vakaman zodat ik zeker weet dat het niet mis gaat zelf ook al zegt me gevoel dat ik het zelf kan .
Paul Hoop toch dat je je kennis wil blijven delen met ons en dan laat je de mensen waar je je aan stoort links liggen .
Moest even zo reageren het gaat helaas niet anders het is wel zo netjes om Paul een reactie te geven op zijn pb
Wens iedereen fijne dagen en veel knutsel plezier
Gr. Frits