[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
W126 500SEC loopt soms op 8 cillinders maar vaak niet : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 08:40

W126 500SEC loopt soms op 8 cillinders maar vaak niet

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

W126 500SEC loopt soms op 8 cillinders maar vaak niet

Berichtdoor Adsbp » 06 feb 2012, 22:59

Hallo allemaal,

ik heb een probleem mijn auto loopt niet vaak op 8 cillinders, meestal als ik een stuk heb gereden +- 40 km loopt ie even op 8 en als ik dan de volgende morgen start loopt ie niet op 8 cillinders, ik ben een noob op het gebied van Mercedes. ik heb de volgende al vervangen.

Beru Bougiekabels
Beru rotor
Beru verdelerkap
NGK bp6es

zou het misschien de bobine kunnen zijn ? misschien hebben jullie het vaker meegemaakt.

Mvg, amrish
Adsbp

Re: W126 500SEC loopt soms op 8 cillinders maar vaak niet

Berichtdoor Rene500SEC » 07 feb 2012, 09:04

verzuipt dat ding s morgens niet gewoon zodat het lijkt of hij niet op alle 8 pitten loopt?
Pm Benzhans2 even en maak een afspraak in de hobbyhut is zutphen,kan hij eens beginnen met het CO af te stellen.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: W126 500SEC loopt soms op 8 cillinders maar vaak niet

Berichtdoor Vlieger » 11 feb 2012, 11:10

Ik zou het advies van Rene500SEC opvolgen, is een beetje moeite en bespaart een hoop kosten.
Het zou ook een lekke injector-rubber kunnen zijn en dat is in Zutphen snel vast te stellen en zijn dan zo vervangen.
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek