Erg jammer allemaal dat ea zover gekomen is maar je veranderd er niets aan, je kunt hoog of laag springen, krijsen en janken, uiteindelijk is het gewoon betalen helaas, ik geniet zoveel van mijn SEC dat ik deze daarom echt niet naar de sloop oid zal rijden, dan maar belasting betalen, zie dan wel weer maar de centen komen wel op tafel , smijt toch al veel te veel met de centen nu maar es wat zuiniger gaan leven dan kan die 150 of 200 id maand wegenbelasting er ook nog wel weer af,of evt de LPG eruit, vind dat LPG verbruik echt niet zo zuinig, gebruik met LPG 1 op 4,5 km (altijd de climat aan ook met benzine, zal ook iets invloed hebben wbt het verbruik maar houd nu eenmaal van een frisse auto) en met benzine 1 op 7 a 8 km met rustige rijstijl wat ik eigenlijk altijd doe,alleen op de snelweg als het kan trap ik wel eens wat door naar max 170/180 km/h (zelden),De belastingcenten die je niet hoefde af te tikken kon je normaliter lekker investeren inextra onderhoud etc, niet dat ie nu minder onderhoud zal krijgen hoor
, elke maand hou ik toch zowat niks over dus wat zal er voor me veranderen?? Niets dus...
Ach en wie weet , eens een leuke SEL voor erbij als ze toch al geen drol waard gaan worden zoals men hier schrijft, loodsje zoeken die lekker volstampen en lekker hobbyen...
Een mooie nette goede zal echt zijn waarde wel behouden lijkt mij. Maar ja wie ben ik... boer biet uut zwolle