ja LPG is fijn , maar nu ook eigenlijk best wel duur, op benzine is het toch stabieler, kijk maar met de koudstart met dit weer, wil wel maar toch en dan 1 op 4,5 gemiddeld ongeveer. Kwa brandstofkosten is de micra op benzine van me vrouw goeiekoper ,ma ja we hebben het dan over vervoer en niet over een auto he
Wel is mijne SEC wel erg opvallend bij onze vrinden vd polizei ea, helaas, ook valt me op dat ik de laatste maanden regelmatig geprovoceerd word door verschillende figuren op de weg/parkeerplaatsen (klemzetten,lang laten wachten dan etc) laatst.... meneer kunt u iets naar achter? (hij mocht daar niet eens stilstaan) ..geen reactie... nog ff wachten dan maar.... pfff toen was ik het een beetje zat, meneer had ze raampje iets open, ik stap uit naar hem toe , ik vraag nogmaals netjes: meneer zou u misschien iets naar achter kunnen want zo kan ik niet weg en knal ik tegen u aan?? ...antwoord: NEE......huh.....
wel ... trok zijn deur los en er vielen wat woorden, niets bijzonders, wat doet meneer daarna. Ja juist gauw naar de politie en janken dat er een crimineel in een vette Mercedes hem een gaatje id kop wilde schieten met een pistool als ie niet ad kant zou gaan,werkelijk..onvoorstelbaar , werd met 3 wagens opgehaald van huis,SEC doorzocht,gefouilleerd ,hele poppenkast etc, mee naar buro, 6 uur daar geweest(waarvan 5 uur id cel!!) en mijn verhaal gedaan, krijg ik toch een schikking vd officier mee van €350!!! omdat ik iemand verbaal bedreigd zou hebben met een misdrijf.....???? Ben er tegen in verzet gegaan bij de officier, want dit heb ik absoluut niet gedaan, en dan vraag je het 2 maal heel netjes aan een debiel in zo''n opel agillen....stumpert..
Kan denken : betalen , ben je van het gezeur af, ma ja heb het niet gedaan dus dan maar een rechtszaak,eerlijkheid duurt het langst en soms moet je ervoor strijden, zal duurder worden voor me maar heb het ervoor over, anders heb ik denk ik ook nog een strafblad straks..
Fijne mensen, en zondag vooraan id kerk en maar liegen en schijnheilig doen..(denk ik)
eehm een W126 380 type 2 is meen ik nooit gebouwd...voor de USA en japanse markt i.v.m. mileu eisen daar destijds al zijn deze wat aangepast ,waardoor ook wat minder vermogen etc..,daarom ook ongelood etc.. en toch rijd ie lekker en niet sloom hoor..