Ben ik weer.
Sorry dat ik even niets meer van me heb laten horen. Druk, druk druk.
Iedereen in ieder geval bedankt voor zijn bijdrage.
Helaas van die Erich Marzek geen enkele reactie ontvangen.
Ik heb in ieder geval mijn keuze gemaak. Ik ga voor de gasdampinjectie. Laat de inbouw doen door Ad Ruissen uit Broekland. Heb gekozen voor de variant met de Prins VSI verdamper en een nader te bepalen ringtank. Waarom Ad Ruissen en niet BS autotune???? Simpel: Puur budget. Ik heb met beide heren veelvuldig prettig contact gehad. Beide waren erg behulpzaam. Jeroen Bosma van BS autotune stelde zich trouwens heel sportief op toen ik vertelde dat ik om budgettaire redenen voor Ad Ruissen had gekozen.
Met mijn keuze en dit schrijven wil ik ABSOLUUt NIET de indruk wekken dat BS Autotune te duur is. Ik kan en wil daar simpelweg niet over oordelen.
Ik hoop dat ik met Ad Ruissen de juiste keuze heb gemaakt. De tijd zal het leren!!
Ik heb de tip, om de ontstekingsdelen zoals; kap, rotor, bougiekabels en bougies te vervangen, ter harte genomen . Ik heb voor Beru gekozen. Wat mij wel opviel is dat het redelijk prijzige onderdelen zijn. Tijdens mijn zoektocht om wat prijzen te vergelijken stuitte ik op:
http://www.geizteile-shop.de/ Ik heb daar mijn ontstekingsonderdelen en alvast de filters besteld. Levering binnen een paar dagen. Wel wat verzendkosten.
Ik heb de factuur digitaal maar weet niet of ik deze op het forum mag plaatsen. Misschien dat andere ook kunnen profiteren. Autorijden is tenslotte al duur genoeg.
Mocht iemand nog een goede complete trekhaak, liefst met afneembare kogel en org. kabelste weten, dan hoor ik het graag.
groeten en succes met de hobby
Leister