Hallo Vlim
Wat een raar verhaal. Duitsers naaien, als het een mooie vrouw is misschien
Nee, ik doe zowel prive als via mijn werk regelmatig zaken met Duitsers. Ik behandel ze zoals ik behandelt wil worden. Simpel.
Hij jij ervaring met gasinbouw daar? Het is wel een heel eind rijden. Als jij die man kent kun jij misschien beter de aanvraag bij hem doen. Is het dan zo bijzonder wat hij allemaal doet?
Mijn inziens blijft het een feit dat als het spuitstuk gevuld is met een explosief mengsel een back fire mogelijk blijft. Bij gasdamp injectie is die kans veel kleiner of nihil.
Ik ben geen ervarings deskundige met Mercedes. Dit is mijn eerste. Er worden zoveel verhalen verteld. Ik ben redelijk technisch maar zie qua verhalen het kaf maar eens van het koren te scheiden.
Eens even afwachten waar die Duitse vriend mee gaat komen.
AISB Baarlo wordt door een oude Ema (MB dealer) monteur en nu werkzaam bij een sub-dealer van harte geadviseerd. AISB heeft nog geregelde LGP inbouwsets voor de W126 met katalysator liggen en zegt destijds samen met Vialle deze sets te hebben onwikkeld. Maar dan nog is het geen gasdamp injectie.
Weet je ik heb een W126 met weinig KM's en betaal liever wat meer voor een netto inbouw
en een kwalitatief goede installatie. De opset van BS Autotune spreekt me enorm aan maar hoe betrouwbaar is het op langere termijn.
Groeten Leo