Heb ruim 15000km een Bosch rotor/verdeelkap erop zitten i.c.m. die goedkope aanbevolen ngk,s voor LPG op 0,6 gesteld etc van ong 2.75 euro stuk erin, destijds ook de complete bougiekabelset vervangen, maar vd week verdelerkap even gelicht om een kijkje te nemen, maar ziet er eigenlijk nog bijna net zo nieuw uit als met plaatsing, verhalen van het inbranden enzo..vraag me af hoe kan dat nou dan, mijne SEC heeft het niet, mooi natuurlijk, maar ik vraag me toch af waar zit dan toch het verschil dat de een er wel last van heeft en de ander niet??
In het begin een x een klein plofje (backfire) gehad ,eigen onhandigheid?, geen gevolgschade enkel heeft Hans de boel opnieuw afgsteld en alles draaide weer super, hierna nergens geen last meer mee ...heb ik zoveel geluk dan???
Wat de olie betreft,(mineraal uit zutphen
) ziet er nog bijna net zo schoon uit als toen het erin ging,aan de stok en op het afveeg papier en de vingers, nu zo'n 9000km geleden, bijvullen is nihil, meen 1x een koffiekopje vol in de 9000km. En rijd echt goed warm en regelmatig langere stukken, dus water/condens zal er vast niet veel bij in zitten.