door Peter1961 » 10 dec 2013, 00:04
goed dat je dat zegt Peter ,
Het volgende zeg ik tegen het forum in zijn algemeenheid.
Lees bovenstaande zou ik zeggen daar zijn toch een paar mensen ook redelijk persoonlijk en op de man tegen Patriot, das ook erg ongepast vind ik.
Ik denk toch te menen dat iemand zijn mening mag verkondigen ook al is die persoon het niet eens met de meerderheid ( zei het af en toe wat zuigend maar daar kan ik goed doorheen lezen).
Het is gewoon een feit dat de belastingwet oldtimers zijn doel ver voorbij geschoten is , en als iedereen heel rationeel hierover nadenkt dan snapt iedereen dat. Fout van de toenmalige bewindsmakers!!
Doet dat nu voor de gedupeerden pijn? Ja natuurlijk doet het dat.
Nee die wet is zeker niet leuk maar als die er komt zal iedereen zijn eigen plan moeten trekken.
Ik vind echter wel dat iemand het met de voorgenomen maatregelen eens mag zijn!! En heb op de stellingen die Patriot neerzet nog Niemand met klinkende tegenargumenten kunnen lezen, misschien omdat hij er toch niet zo ver naast zit.
Als we even terug gaan naar het andere grote wegenbelasting topic , dan kun je daar zien hoe de individuen opstaan en het voor hun eigen stoepje willen hebben . Van saamhorigheid is niet veel sprake!!! Die wet geld voor alle bezitters met wat voor auto ook.
En we kunnen allemaal gaan zitten schelden en foeteren op de regering maar dat lost helemaal niets op, even zoals door sommige politieke partijen weglopen van de onderhandel tafel wie er van wegloopt zet zichzelf en de achterban buiten spel!!! ( denk daar eens over na).
Jammer om te moeten zien dat heer Patriot een week opgedrongen verlof kreeg van een moderator , dan zijn er na uitspraken vannavond te lezen toch ook wel een paar aan de beurt voor een week "verlof" al zei het maar voor het opruiende karakter van hun postings op de persoon.
OOk als je het niet met iemand eens bent hou je respect en dat bedoel ik voor iedereen, ben je tegen iemands argumenten kom dan zelf met betere.
Dat is wat IK vind .
Groet peter