Er zijn toch wat mensen hier die heel graag willen dat er met hun wordt meegeleefd in hun situatie die komen gaat , is ook niks mis mee.
Maar probeer dan zelf ook je in te leven dat er misschien mensen zijn met dezelfde hobby die dat dan toch anders ervaren als jij.
Dat doe je door netjes te blijven onder andere , en als je bv in een vergadering zit of zo en iemand is het niet eens dan ga je die persoon toch ook openlijk niet weg zitten wensen!
Ik snap ook niet dat als je jezelf geen profiteur vind je je dan toch aangesproken voelt!
Je hoeft ook niet alles te lezen wat er staat en reageren al helemaal niet lijkt me toch.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel hobbiisten er zouden zijn als er vanaf de meet af aan bv 200euries per jaar betaald had moeten worden.
En ja van 0 tot 2000 is een stap , maar nog groter is de stap van werk hebben naar geen werk kost mij om te beginnen 1000 per maand minder! Dat zijn er grofweg 12000 per jaar.
Goh wie medeleven met mij wil hebben stuur me een pm dan geef ik mijn rek.nr en voor 25 euro beloof ik dat ik er hele goede dingen mee zal doen!
En diegene die mij een goede prijs wil geven voor mijn kar is koopman dan ben je voor 120 per jaar klaar