geert sorry dat ik het zeg maar dat is bulshit
deze schakelaar kan je instellen op benzine starten of LPG starten
en deze wagen heeft altijd op LPG gestart
en ik kan het weten hij is door mij ingebouwd en ik heb zelf jaren met deze wagen gereden dus ik weet waar ik over praat
zodra je hem op contact zet en hij stond op LPG voor je hem van contact draaide dan hoor je de LPG vooruit stuwen
en zou hij op benzine startend zijn dan hoor je eerst de brandstof pomp draaien
en wat beterft het door verbinden van bedrading de kans dat daarna het veiliheidrelais door brand is niet uit gesloten
het gaat hier wel om een mini computertje en die zijn gevoelig voor verkeert aansluiten
je gaat spanning zetten op plaatsen waar geen spanning hoort te staan maar uit hoort te komen
als je geel door knipt krijgt het omschakel relais wat tussen benzine en LPG schakelt geen spanning meer en zal de wagen standaard op benzine staan
dit is zo gebouwd dat als het LPG deel storing of kortsluiting krijgt de wagen standaard op benzine gaat
en als je dan toch een LPG instalatie zonder veiligheids relais aan wilt sluiten om te testen
blijf dan voor al van de orginele bedrading af en pak gewoon weg een kabeltje van af de plus van de accu en sluit die aan op de afsluiters op de verdamper
dan staat het gas ook constant aan en heb je alles over brugt
maar zorg dan wel dat hij niet op benzine staat anders krijg je twee brandstoffen en dat lijkt mij niet bevorderlijk
maar emile pak eerst een een spanning zoeker en zit die gewoon weg eens op de kabels van de LPG afsluiters op de verdamper
zorg dat je hem op LPG hebt staan dan doe je hem van contact en op contact dan zou de spanning zoeker voor een paar tellen aan gaan
en je zou het LPG horen stromen
er blijft dus geen spanning op staan zolang je geen start pogingen doet na enkel seconden valt de spanning weer weg en dat boekje wat je erbij hebt kan je gerust in de prullenbak gooien dit is niet het boekje wat bij deze schakelaar hoort
hier zit als ik mij niet vergis een ander type in een 722
in de tijd was deze schakelaar niet vooradig en heb ik tijdelijk deze waar jij het boekje van hebt erbij gehad om al wel vast het inbouwen in het dashboard te kunnen maken en de bedrading aan te kunnen sluiten