Motor wilde vanmorgen een kleine fractie van een seconde aanslaan, leek het, maarja geen benzine
Moest de installatie toch weer handmatig op LPG zetten.
Net ook weer even geprobeerd na ca. 3 uur stilstaan maar zelfde verhaal.
Lijkt idd zo dat het binnen korte tijd opnieuw starten wel lijkt alsof ie op LPG start terwijl de installatie op Benz. staat.
Maar ik denk dat de het zo geprogrammeerd is dat het amper merkbaar is.
En dan zou er volgens de manual gekozen kunnen worden tussen:
1-Programmeren type overschakeling ‘deceleratie’ of ‘acceleratie’
2-Programmeren instelling toerental bij overschakelen
Ik lees ook niets over hoe de switch geleverd wordt , is er een fabrieksinstelling, of doetie niks als je zelf niet programmeerd?
Dus even tussendoor vraagje aan Douwe, jij hebt de installatie ingebouwd, op welke instelling(en) heb jij 'm dan geprogrammeerd?
Ik kan niet bevestigen hoe het systeem werkte vlak na de aankoop en zeker niet voor verkoop.
Weet wel toen er na kleppen stellen problemen waren en nadat de motor helemaal niet meer wilde lopen, het extra- en het org. benzinerelais beiden klikte.
CLICK eerst extra >> activatie Benz. relais CLICK even 2 SEC. bbenz.druk opbouwen >> CLICK weer (doorzichzelff) uitgeschakeld.
Als je vervolgens ging starten "spoot" de Benz. uit de losgekoppelde leiding( moest kleppendeksel verwijderen), ging dus blijkbaar door activatie, van misschien bobinepuls, weer pompen............. HAK-bietjes- potje vol met maar even paar keer starten.
Zaterdag naar HobbyHut, daar gaan we kijken of er wat mis is met benzinesysteem.
En tot dat dat functioneert en we het complete werkende systeem kunnen beoordelen moeten we het op bepaalde punten houden op vermoedens, gedachten, theorieën, gevoelens, ook de wederzijdse en vooral humor...............