is natuurlijk ook sterk afhankelijk van hoe je met je wagen omgaat
en hoe de verdere montage en konstruktie er aan toe is
ben je iemand die uit stilstand graag als een gek er van door gaat
en hem rechtstraeeks van uit de voor ruit naar de achteruit scheurt
dan krijg e extra krachten op zon rubber en dit beperkt de levensduur
voor al het schakelen dit gebeurt eigenlijk bij de meesten ongemerkt
let er eens op om tussen de voor ruit en de achteruit in de neutraal even een SEC of twee pause te houdne voor je hem doorschakelt
dit scheeld aardige klappen in je aandrijfing en dit scheeld ook aan onnodige klappen in de hardy schijfen
door even een rust pause tijdens het schakelen in de neutraal te nemen en dan doorschakeld dan bouwt de bak weer rustig druk op
en komt de aandrijf lijn rustig op druk en in beweging
schakel je in 1 stuk van de voor naar de achteruit dan komt in 1 klap de druk die hij had opgebouwd voor de voorruit op de achterruit en klapt alle kracht in 1 ruk op je aandrijfing
dit geeft een onnodige slijtage aan de aandrijflijn