Klinkt als een werkplaats die de ballen vestand heeft van de W126.
Je zou eens kunnen rijden naar EPS in Steenbergen (West-Brabant), is vanaf Rotterdam met de nieuwe A4 uitstekend te bereiken.
De grootste fout met de pakkingen is dat ze de kleppendeksels te strak willen aandraaien. Die moet je echt met gevoel en beleid vastdraaien, aanhaalmoment is erg klein. En uiteraard nieuwe pakkingen gebruiken, geen oude zooi. Die droogt uit, wordt hard, en gaat dan ook lekken.
Toen ik mijn 500SE uit 1980 ophaalde bij de verkoper, zeek de olie er aan alle kanten uit. Kleppendeksels zaten veel te vast gedraaid, pakkingen vielen van ellende uit elkaar. Ik heb toen 2 gebruikte pakkingen die nog soepel waren uit mijn onderdelenstash gehaald, en na al die jaren is ie nog steeds lekvrij
Als je flink gerammel hoort, vermoed ik dat ze gewoon iets niet goed vastgezet hebben, waarschijnlijk een hitteschildje of iets dergelijks. Als het gerammel tussen motor en bak uitkomt, kan het zijn dat ze hebben zitten te klooien met het correct terugzetten van de koppelomvormer en/of het vliegwiel.
Zoals gezegd: Klinkt als een incompetent zooitje.