Hallo forumleden,
Zoals jullie in even voorstellen hebben kunnen lezen ben ik sinds enige dagen de trotse eigenaar van een W126 380SE.
Ik heb hierover een vraag betreffende sloten centrale deurvergrendeling:
Mijn deurslot van de bestuurderskant zit vast, daar moet ik nog WD40 in spuiten om te kijken of het los komt.
Nu is het zo als ik de auto met de deuren dicht, maar niet op slot laat staan dat na enige tijd de auto automatisch zijn deuren op slot doet. Hier heb ik hele slechte ervaringen mee omdat we vorige maand een achterraam van onze Suzuki Grand Vitara hebben moeten inslaan om we op een paarden concours waren, mijn vrouw de sleutels in de auto had laten liggen en de auto op slot ging.
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe de sloten van mijn 380SE werken. Er zit centrale deurvergrendeling op. Via het kofferdekselslot of de passagierskant kan ik alle sloten centraal open en dicht doen.Bestuurders kant doet dan ook mee, maar in het slot is geen beweging te krijgen. Soms echter is er ook in de kofferbakslot en passagierskantslot ook geen beweging te krijgen terwijl iets later ze gewoon werken. Wat is hier aan de hand?
Aan mijn 2 sleutelbosjes zit ook een afstandbediening. Als je daar op drukt dan brandt er een blauw lichtje, maar verder gebeurt er niets. Sloten gaan niet open of dicht.
20151207_143722.jpg
Wie kan mij iets meer vertellen over de sloten en centrale deurvergrendeling vertellen? Kan ik het automatisch sluiten afzetten? De afstandbediening is waarschijnlijk niet origineel? Zijn de batterijtje gewoon te zwak of komt het door een andere reden dat de afstandbediening niet werkt?
Ik zou heel dankbaar zijn voor wat antwoorden en tips!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.