Goedemiddag, even om hier een eind aan te breien. ons wirtschaftswunder rijd als nooit tevoren. Ik heb de koppakking vervangen, zeer duidelijke lekkage sporen op de 6e cilinder. Nog wat probleempjes en uitzoekklusjes gehad na montage van de kop op vacuüm en timing gebied, bepaalde dingen 2x uit elkaar moeten halen, maar al doende leert men en al met al viel mij die klus erg mee. Mede ook dankzij de goede informatie van het forum, niet alleen de antwoorden maar vooral wat je terug kunt vinden her en der. En uiteraard de cd-rom van Leeflang! En hoe de uiteindelijke diagnose zich verhoudt tot de eerder gemelde haperingen en soms afslaan weet ik niet. Het blijven eigenwijze auto's
In aanvang rookte hij wel veel minder dus ontbrak een heel duidelijk signaal. Gaandeweg de maanden dat dit topic liep is het roken/dampen erger geworden zoals ook gemeld. Ook de compressietest was niet overduidelijk. Nou ja, het is opgelost, hij loopt perfect, kurkdroog overal en nul damp/rook, een mooie schone droge uitlaat.
deze topic mag gesloten worden. Groet.