Hoi
De bandenspanning heb ik nog niet naar gekeken,ziet er op het oog wel goed uit.
Als ik de auto in N zet kan ik hem zo weg duwen met de hand,dus dat zal wel goed zitten neem ik aan.
Er komt wel veel witte rook uit de uitlaat.Mijn familie zegt dat auto stinkt maar wat ze ruiken kunnen ze niet zeggen.
Ikzelf kan niets meer ruiken na een hersen letsel,dus ik ben overgeleverd aan anderen.
Maar die injectorcleaner en Co afstellen ga ik zeker doen.
Weet wel dat de vacuumslangen een chaos is .Toen ik hem kocht lagen er enkele los en diverse lekkages.Heb alles vervangen,injectorrubbers en hard plastic hulsjes en met remmenreiniger getest.
Er zit een gereviseerde leerlauf op van Rene .Maar stationair blijft ie op 1000 toeren hangen.
Met starten is de eerste seconden erg onregelmatig,maar als ik even gas geef is het weg en loopt ie goed.
Verdelerkap en rotor hebben ca 2000 km gedraaid.Ik heb er nieuwe bougiekabels opgezet maar het blijken te lange en zeer slappe kabels te zijn dus die ga ik ook maar weer vervangen door de originele stugge kabels.
Maar met het vacuumsysteem /slangen en switchen e.d kom ik niet uit en ben bang dat het niet goed zit en kom er niet uit.
Zo dat is een heel verhaal zo vroeg op de morgen