Gisteravond op onderzoek uitgegaan. Eerst onder de wagen de massapunten nagekeken. Die zien er voorbeeldig uit. allemaal schoon en nergens roest. Alleen de kabel vanaf het slot naar de startmotor nog even losgehaald voor de zekerheid en opgeschuurd. Maar eigenlijk was het niet nodig.
Toen de kap onder het stuur weggehaald en even naar de stekker achterop het slot gekeken, maar voor ik die goed en wel zag, kwam er een andere spaghetti tevoorschijn.
Een professioneel aangelegd alarm, verbonden met blokjes, tape, kaalgeschrapte kabels, nog meer tape, nog meer tape...
en de bewuste paarse draad was 2 keer vernageld.
Alles losgehaald en netjes gesoldeerd met een krimpkousje.
Daarna onder de zekeringsbak gekeken, en daar zat nog meer bende. Ook die is eruit. Nu is alles weer netjes origineel aan elkaar gesoldeerd met een kousje.
Zie foto's, en op de laatste foto zie je wat eruit gekomen is..
En hij start nog steeds
Hopelijk is het probleem nu verholpen.
Bedankt voor de tips!
IMG_8661.jpg
IMG_8664.jpg
IMG_8665.jpg
IMG_8666.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.