En weer in NL, na een lekker weekje door de eifel scheuren weer thuis.
Wel verdomde weinig w126en gezien in Duitsland, ze rijden vast allemaal hier.
Gelukkig heel erg veel Duitsers ontmoet die een dikke S wel kunnen waarderen. Kreeg een hele hoop opgestoken duimen van de lokale pagode club die in colonne door de buurt reden, en een compliment van een man in een spier witte Porsche 356 cabrio, helemaal fijn.
Gemiddeld een kilometertje of 130 per uur gereden,zonder een centje pijn. Al was tanken niet zo heel erg leuk bij de Oost er buren. Diesel deed 1.51 de liter.... maar goed het was vakantie dus het mocht wat kosten.
Werd door de buurman op de camping uitgedaagd op de nurburgring te gaan scheuren met Betty, maar ik hou van mijn karretje dus afraggen is er dan niet bij.
Anyway een adviesje voor als je in duitsland rijdt, een aantal snelwegen heeft op de slakkenbaan een soort ribbetlje in het wegdek. Ik was bang dat er wat aanliep dus gestopt en alles nagekeken, en gevoeld. Toen verder rijden en was het rammeltje terug. Toen gas erop en een andere baan gepakt en het rammeltje was weg. Ach ja soms schrik je als je in een 30jaar oude wagen rijdt
Van W108 280S 1971, W201 190E, W124 200TD 1988, W168 A170 2003 naar W126 300SD 1982