door MTW-FM » 18 apr 2013, 13:42
ik ga de laatste 7,5 maanden van dit jaar met hopelijk heel veel plezier rijden in de Mercedes...heb er donders veel plezier aan beleefd,en dat doe ik nog steeds....maar als ik alle berichten lees,zie ik het allemaal maar somber in...en dat is dat we moeten betalen...en flink ook! pas als de W126 40 jaar oud is,komt die voor kwarttarief in aanmerking,waardoor hij 45 euro per maand zal gaan kosten.
Blijf tot nu toe bij mijn standpunt dat hij dan een ereplekje verdient in de garage....en wat er dan mee gebeurt? ik zie het wel....hij is al betaald,vreet geen brood,en dak van de garage lekt niet,dus daar heb ik geen drukte mee.
Heb al gekeken voor het feit als we toch zouden moeten betalen,wat dan een optie zou zijn als auto,maar ik zie maar weinig auto's die hetzelfde gevoel bij mij opwekken als mijn eigen Mercedes.....
De mensen in de politiek hebben hun eigen mening,naar die van de mensen die getroffen worden word niet geluisterd....terwijl die toch een stuk dichter bij het vuur staan.
Ik blijf hopen op een wonder! maar als ik het realistisch bekijk is het negatief.