De computer stelde voor om connectie te maken op pin 8 van de fiche rechts van de batterij. Vreemd genoeg was er enkel op pin 1, 6 en 7 een connectiemogelijkheid. Op de andere pinnen zat niet eens een aansluiting.
Dan maar wat verder zitten zoeken naar de reden van het onregelmatig draaien en het zogezegde vacuümlek.
Ons oog viel op dit onderdeel (zie foto) rechts van de spinnenkop. Daar zit vermoedelijk een membraam in dat na 26 jaar misschien zijn beste tijd gehad heeft.
Kan iemand vertellen of het zinvol is om dit te vervangen?
Bedankt!
Sieggy
ElGriffo schreef:Haha foutcodes uitlezen zal lastig zijn /worden
Je kunt met een hermann tester wel % (percentage ) aflezen die je helpen voor geprogrammeerde
Stappenplannen te kunnen doorlopen om zo ist werten te controleren en te vergelijken met de Soll werte
( zeg maar wat het is en wat het hoort te zijn )
Had Hans geen brandstofdruk regelaar ?