zo te horen is je waspotje is defect en sluit deze niet meer goed af
hier door blijft je stationair heel hoog
wat je kan doen om dit te verhelpen is de ingang van je waspotje afsluiten
(let wel is een nood oplossing tot je een ander waspotje hebt)
daar waar nu de s slang aan zit trek je er af en het gat in het aluminium potje dicht je af slang er weer op
dan de stelschroef open draaien tot je een net stationair hebt
het nadeel kan zijn dat hij met hele koude motor wat te laag stationair draait hier zal je een gulden midden weg in moeten vinden
maar dat is beter dan een te hoog stationair dit is een groot nadeel voor je automaatbak en aan drijf lijn
bij mijn 380 in de tijd was het geen enkel probleem
het waspotje is een automatische choke klep deze hoort normaal bij warme motor volledig af te sluiten daarna loopt de motor over de stationair schroef
dus wat je doet door het waspotje af te dichten doet de motor normaal zelf als hij warm word
helaas is je waspotje vermoedelijk niet goed meer en een goed waspotje is zeldzaam